Informacije za pacijente i posjetitelje
Omogućen je prilaz osobama s invaliditetom.
Način prijema
Na bolničko liječenje pacijent može biti upućen od strane liječnika primarne zdravstvene zaštite, po preporuci specijaliste iz poliklinike naše Bolnice ili kao premještaj iz druge zdravstvene ustanove.
Datum prijema pacijenta na liječenje u Bolnicu se dogovara sa sestrom u Prijemnom uredu:
Telefon: 047/ 819-084
Fax: 047 841-433
E-mail: prijem@bolnica-dugaresa.hr
Radno vrijeme prijemnog ureda
Ponedjeljak – petak od 08 do 14 sati
Prilikom narudžbe za prijem pacijenta bit ćete zamoljeni za ime, adresu i telefonski broj osobe koja se brine o pacijentu (kontakt broj), radi mogućnosti kontakta u slučaju promjene datuma prijema ili drugih izvanrednih okolnosti.U slučaju odustajanja od dolaska u Bolnicu iz bilo kojih razloga, molimo Vas da nas obavijestite na isti broj kako bi slijedeći pacijent s liste predbilježbi bio primljen ranije.
Potrebni dokumenti za bolničko liječenje
- uputnica od Vašeg liječnika primarne zdravstvene zaštite
- zdravstvena iskaznica
- kartica dodatnog osiguranja ili oslobađanja od participacije ako je posjedujete
- osobna iskaznica
- povijest bolesti s medicinskom dokumentacijom, nalazima, snimkama
Troškovi liječenja
Specijalna bolnica za produženo liječenje Duga Resa ima ugovor s Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje. To znači da osiguranik ne plaća osnovne usluge liječenja, nego samo participaciju ukoliko nije oslobođen plaćanja iste. Ako pacijent ima policu dopunskog osiguranja, ne plaća niti dodatne usluge liječenja.Pacijenti koji imaju privatno osiguranje, dogovaraju se o troškovima liječenja sa svojom osiguravajućom tvrtkom.Pacijenti koji nisu osigurani snose troškove liječenja i pretraga.
Usluga smještaja za pacijente s osobnim plaćanjem
Bolnica nudi mogućnost nastavka smještaja uz osobno plaćanje nakon završenog liječenja putem uputnice HZZO-a.
Cijena smještaja iznosi:
- za nepokretne pacijente – 55 E + PDV – 68,75 E
- za pokretne pacijente – 50 E + PDV – 62,50 E
Boravak uz uslugu smještaja za pacijente s osobnim plaćanjem moguće je ostvariti u trajanju od najviše 15 dana.
Za korištenje usluga privatnog smještaja sklapa se ugovor kojim su regulirana prava i obveze bolnice i korisnika usluge, odnosno preuzimatelja obveze (ako ugovor sklapa osoba koja nije korisnik usluge).
Plaćanje usluge privatnog smještaja može se izvršiti osobno u računovodstvu bolnice ili uplatom na žiro račun IBAN HR1024000081190007129, a za uplate iz inozemstva potrebno je naznačiti i SWIFT KOD BIC: KALCHR2X.
Za informacije o terminu prijema, te eventualna dodatna pitanja možete kontaktirati Davorku Gojak, mag.med.techn. na tel. 047 819 094 ili 099 463 5211, te na e-mail adresu: davorka.gojak@bolnica-dugaresa.hr
Informacije o pacijentima
Informacije o pacijentima mogu se dobiti od njihovih liječnika (pogledati vrijeme navedeno za informacije, koje je objavljeno za svaki odjel).
Posjete
Posjete su dozvoljene svakim danom od 15 do 17 sati.
Izvan tog vremena posjete su dozvoljene samo iznimno i to uz odobrenje liječnika ili medicinske sestre na odjelu.
Što ponijeti za višednevni boravak u bolnici?
Popis svih lijekova koje trenutačno uzimate i to u originalnom pakiranju (uključujući vitamine, tablete za spavanje, kapi za oči ili nos te slične lijekove koji se ne izdaju na recept).
Pribor za održavanje osobne higijene: četkicu i pastu za zube, pribor za brijanje, preparate za tuširanje, toaletni papir, higijenske uloške itd.
Preporučujemo da ponesete: pidžamu ili spavaćicu, ručnik, kućni ogrtač, donje rublje, čarape, naočale, leće i tekućinu za leće, omotnicu za čuvanje nalaza itd.
Sve što će Vam život u bolnici učiniti ugodnijim: knjigu, radio ili CD player sa slušalicama, elektronske igrice, križaljke, novine itd.
Napominjemo da iako mobilni telefon olakšava komunikaciju s bližnjima dok ste razdvojeni, potrebno je biti obziran prema drugim bolesnicima u sobi i na odjelu. Molimo da ga držite na vibracijskoj dojavi poziva kada ste u zgradi. Pitajte odjelnu sestru smeta li drugim uređajima koji se nalaze u bolesničkoj sobi! Nije preporučljivo nositi velike količine gotovine, dragocjenosti, jer za njihov nestanak bolnica ne odgovara!
Prehrana
Molimo vas da se pridržavate propisane bolničke dijete jer određeni proizvodi mogu, ovisno o režimu liječenja, prouzročiti komplikacije. Uzimanje druge hrane odobrava isključivo odgovorni liječnik, a svih dobivenih uputa trebaju se pridržavati i vaši posjetitelji. Vrlo je važno liječnika ili odjelnu sestru upozoriti ako ste alergični na određenu vrstu hrane.
Pušenje
Naša bolnica potiče život bez duhanskog dima. Zakonom o ograničavanju uporabe duhanskih proizvoda pušenje je zabranjeno u krugu svih zdravstvenih ustanova.
Lijekovi
Molimo Vas da rabite samo one lijekove koje Vam je propisao odgovorni liječnik. Za dodatna pitanja obratite se odgovornoj medicinskoj sestri ili liječniku.Nakon što ste primljeni na pregled, nužno je upozoriti liječnika na:
- lijekove koje već uzimate (dobivene na recept, one u slobodnoj prodaji, homeopatske pripravke pa čak i vitamine)
- moguće alergijske reakcije koje kod Vas izaziva neki lijek (npr. penicilin)
Radi što učinkovitijeg liječenja vrlo je važno iskreno odgovarati na liječnikova pitanja neovisno o tome koliko Vam se neki podaci činili nevažnima ili Vam je neugodno o njima govoriti. Vaša pomoć liječniku ujedno je i pomoć Vama samima.
Rublje
U našoj bolnici nije dostupan servis za pranje rublja. Stoga Vas molimo da ako ste pokretni pacijent ponesete rezervnu odjeću, posebice donje rublje.
TV prijemnik
TV prijemnik postoji u svim sobama.
Internet
Prostor cijele ustanove pokriven je besplatnim bežičnim internetom (WI-FI).
Klima uređaji
Bolničke sobe na svim bolničkim odjelima opremljene su klima uređajima.
Religijske potrebe
U našoj ustanovi smještena je kapelica. Sveta misa održava se u pravilu jednom tjedno. Raspored vjerskog obreda izvješen je na vratima kapelice. Obilazak bolesnika i ispovijed vrši se iza mise ili prema dogovoru.
Vjernici drugih vjeroispovijesti mogu se obratiti osoblju na odjelu koje će im omogućiti kontakt s osobom prema njihovoj želji.
Otpuštanje iz bolnice
Otpust iz naše ustanove je planiran i o njemu ćete Vi i Vaša obitelj biti pravovremeno obaviješteni.
Pri napuštanju bolnice na odjelu ćete podmiriti moguće troškove (participacija itd.).
Od liječnika i medicinske sestre ćete dobiti otpusno pismo s preporukama za daljnje kontrole i upute o daljnjem zdravstveno – prihvatljivom ponašanju.
Transport kući ili u drugu ustanovu ovisi o stanju pacijenta. Ako ste teško pokretni ili nepokretni omogućen je prijevoz sanitetskim vozilom.
Ako budete na kraju bolničkog liječenja radi svoga stanja odlučili potražiti smještaj u nekoj ustanovi, domu za umirovljenike ili u ustanovi za njegu, u tome će Vam pomoći naša sestra u Prijemnom uredu u dogovoru s nadležnim Centrom za socijalnu skrb.
U slučaju kada će Vaša obitelj preuzeti skrb o Vama, a potrebno je nastaviti kućno liječenje i njegu, to će obaviti Patronažna služba u dogovoru s Vašim izabranim obiteljskim liječnikom koji će Vašoj obitelji pomoći u organizaciji potrebnog.
Prava i odgovornosti pacijenata i Bolnice
VAŠE ODGOVORNOSTI:
Od Vas kao pacijenta i/ili Vašeg zastupnika očekuje se sljedeće:
- da date potpune i točne podatke o svom zdravlju, uključujući podatke vezane uz trenutačnostanje, povijest bolesti, dosadašnje hospitalizacije, lijekove, te da odgovorite na sva ostala pitanja vezana uz Vaše zdravlje
- da dostavite potpune i točne podatke uključujući Vaše puno ime i prezime, adresu, kućni telefonski broj ili broj mobitela, datum rođenja, broj socijalnog osiguranja, osiguravatelja, te poslodavca, ako je to potrebno
- da postavljate pitanja ako ne razumijete što vam liječnik ili neki drugi član zdravstvenog tima govori o vašoj dijagnozi ili liječenju; svoga liječnika trebate obavijestiti ako pretpostavljate da biste mogli imati problema s pridržavanjem propisanog tretmana, te ako razmišljate o alternativnim terapijama
- da se pridržavate svih bolničkih pravila i propisa sukladno Pravilniku o kućnom redu
- da budete upoznati sa svojim pokrićem zdravstvenoga osiguranja i police koje se na to odnose, usluge koje su u potpunosti i djelomično pokrivene od strane Vaše osiguravajuće tvrtke
- da pravodobno podmirite svoje bolničke i liječničke račune
NAŠE ODGOVORNOSTI:
Kao pacijent u Specijalnoj bolnici za produženo liječenje Duga Resa možete očekivati sljedeće:
- da ćete biti obaviješteni o imenima liječnika i medicinskih sestara, te ostalih članova zdravstvenog tima koji su izravno povezani s Vašim liječenjem
- podatke o:
- Vašoj dijagnozi i rezultatima koji se očekuju
- planiranom tijeku liječenja, uključujući objašnjenja postupaka
- rizicima, prednostima i alternativama Vašeg liječenja
- boli i mjerama za ublažavanje boli
- da ćete odlučivati o planu svoje zdravstvene njege prije i tijekom liječenja, ako je to medicinski moguće; moći ćete odbiti preporučeni način liječenja u mjeri u kojoj to dopušta zakon, a bit ćete obaviješteni o medicinskim posljedicama svog odbijanja
- pažnju kad zatražite pomoć; obzirnu, uljudnu i suosjećajnu skrb od zaposlenika posvećenih prevenciji i suzbijanju boli bez obzira na Vašu dob, spol, vjeru, podrijetlo, seksualno opredjeljenje, te tjelesnu ili psihičku nesposobnost
- da imate pravo napustiti bolnicu suprotno savjetu svojega liječnika; odlučite li to učiniti, Bolnica i liječnici neće biti odgovorni ni za kakve medicinske posljedice koje bi iz toga mogle proizaći
- da će se, u zakonskim okvirima, sva priopćenja i sva evidencija koja se odnosi na Vašu zdravstvenu skrb smatrati povjerljivima; bit ćete ovlašteni pregledati ili dobiti kopiju Vašega zdravstvenog kartona u skladu s politikom Bolnice
- da ćete biti u mogućnosti unaprijed donositi odluke vezane uz Vašu zdravstvenu njegu
- da ćete moći ispitati točnost svojih bolničkih i liječničkih računa; ovlašteni ste zatražiti specifikaciju troškova i dobiti podatke o tim troškovima
- Odluku o načinu provođenja postupka rukovanja kasom u kojoj su pohranjene dragocjenosti..pogledajte OVDJE